Freak Out!

Publicerad 2008-11-25 22:29:28 i Allmänt,

Hoppsan hejsan,
Hade ett så kallat prov idag det gick väl helt okej till en början, jag skrev mycket och hoppas att det var bra och så. Men på sista frågan MVG-frågan så började jag hyfsat bra sen gav jag upp och rent av flippade ur. Haha, min lärare kommer nog skratta när han rättar den där frågan. Haha så dålig jag är. Satt ju uppe till kl 1 på natten för att plugga till det här provet..

Har varit och tittat på träningen ikväll, dom var jätteduktiga. Jag fick ju bara titta på eftersom mitt knä är skadat och jättesvullet!
Snart ska jag hoppa in i duschen, inte riktigt bokstavligt talat men duscha ska jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela