Bloggryck ?

Publicerad 2009-04-23 22:25:47 i Film,

Haha jag har nog skrivit hur många inlägg som helst idag, men det har varit en lång och ganska kul och lugn dag. Och ja, inte gjort så mycket egentligen. Bara varit lixom. Det är så underbart ibland och så lite trött också då blir det ännu bättre.

Här ska ni få se, eller mer höra på en låt som var med i Melodifestivalen i år. Det är som karaoke man ser texten, jag tycker låten är bra men har länge velat se texten. Ni kan ju bara tänka er hur de kåter när jag sitter här och sjunger på Grekiska (!!!). Haha japp du läste rätt, Grekiska!
Pröva själva!




Juste det skulle bli en tidig kväll för mig idag, då är de nog dags att börja göra sig iordning. Men jag är hungrig kanske blir nåt äpple eller så innan läggdags :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela