Dålig uppdatering!

Publicerad 2009-04-07 20:52:57 i Allmänt,

Lördag: I lördags var det ingen småbarnsträning för min del, för jag skulle iväg på gymnastiktväling hela dagen. Det var tävling i Åkeshov och bara massa bra lag som kör svåra och jättecoola saker och det är, var, superkul att titta på. Jag åkte dit med Ronja, Joppe och Ronjas kollega Emma men hon var bara där en stund..
Så där var jag hela dagen, skit roligt var det! Är man med Ronja har man alltid superkul och det fanns massa snygga herrgymnaster där! :)
Kom inte hem förrän halv nio på kvällen, så då åt jag middag, kollade lite på tv, sen satt jag vid datorn och runt 22-tiden gick jag hem till Melina för jag orkade inte vara hemma längre.. Sen var jag där till säkert halv två, kom hem satt vid datorn och gick och la mig sent, eller tidigt på morgonen.. Typ 3 kanske.. No good!

Söndag: Då blev jag väckt av syster stor och hon tyckte att jag skulle umgås med henne och åka bil "dit utåt" med henne. För hennes pojkvän skulle hjälpa hans pappa i stallet och sådär.. Så vi åkte ut till stallet, lämnade honom, åkte och köpte fika, åkte tillbaka till stallet, fikade, åkte ut till skanssundet (="dit utåt"), åkte till stallet, hem till syster sen hem till mig. Det var trevligt, dock lite tråkigt att de va en ganska molnig och blåsig dag och på lördagen då jag satt inne hela dagen var det strålande sol och jättevarmt.. Lite omvänt kanske..
På kvällen var jag ute och gick med Malin, och så hämtade vi upp min lillasyster på vägen när vi skulle hem. När jag var hemma blev det en stund vid datorn sen blev det sängen så alltså en tidig kväll. Det var skönt!

Måndag:
Vaknade ganska tidigt och åt massa frukost, det var gott.. Sen satte jag mig ute i solen i bara bikini och började rensa mina skolpapper skulle egentligen plugga också men de hanns inte med för sen ringde jag Michelle och vi gick ner till centrum för att köpa glass. Årets första glass typ, sjukt gott. Ville smaka någon ny men den var så dyr så det fick blir en hederlig gammal Magnum Mandel!
Sen gick vi hem snackade massor, sen vart de helt plötsligt bråttom så jag åt lunch/middag, fixade mig, packade, tog bussen ner till träningen, tränade mina småbarn sen åkte jag till Rönninge till en skolkompis och kollade på film sen somnade vi.


Tisdag: Idag så har jag varit på vårdecentralen, varit hemma en kvart sen åkte jag in till staden för att möta Melina. Hon skulle shoppa kläder och det gjorde även jag. En jättefin kjol från Weekdays, har kamera men ingen sladd så bild kommer senare. Sen åkte jag och hämtade min minsta kusin från fritids och sen har jag lekt med henne hela eftermiddagen, vi har lekt med allt möjligt och läst sagor och sånt men det är jätteroligt. Är fortfarande kvar här, ska sussa här inatt! Min säng står kvar sen sist :)



PS. Bilder från dessa dagar kommer senare, har ej haft skrivlust förrän nu så bilder kommer imorgon! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela