Farsta med systeryster!

Publicerad 2009-04-02 19:07:37 i Allmänt,

Idag var det en kort skoldag som det alltid är på torsdagar det är sköönt.
Sen va jag på vårdcentralen och tog min andra spruta av Gardasil, den gjorde ont men skönt att få det överstökat. Skulle egentligen tagit den för ett tag sedan men eftersom jag varit borta och haft så mycket i skolan har det glömts bort.

Efter det kom syster min och hämtade upp mig i centrum, så vi åkte vill Farsta centrum. Det var trevligt, där träffade vi hennes pojkvän och vi gick till banken, en till bank och lite affärer och så shoppade hon några tröjor. Jag hittade en jättefin kjol på GinaTricot som jag ska köpa. en tröja till det också! Wihoo!

Imorgon ska jag till gammelmormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela