Fredagen i bilder

Publicerad 2009-04-25 14:24:47 i Bilder,

Sandra alltid lika flitig i skolan. Hon är så duktig!

Jag och Malin for in till stan, här posar hon snyggt!

Jag fick också vara med på kort!

Vi köpte mjukglass, här var min glass. Jag beställde en medium fick en stor. Haha schysst kille!

Malin med sin glass, hon fick bara en medium :)

Ljuvliga Kungsträdgården. Så underbart att sitta här!

En liten fontän, mysigt.

Jag poserar snyggast bland dom underbart rosa träden.
Dom är så himla fina, lyser upp hela Kungsträdgården.

Malin är väldigt snygg tycker jag!


Sen blev det inte så mycket mer bilder, efter det här åkte jag till gammelmormor Margit. Sen åkte jag till Tantolunden och träffade Ronja och sen kom även Sandra. Där hängde vi hela kvällen typ, det var trevligt. Sen blev det kallt och jag åkte hem medans de andra skulle ut på krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela