Glömde kameran idag..

Publicerad 2009-04-03 20:58:06 i Allmänt,

Idag har det varit jättefiint väder ute en alldeles perfekt dag. Lugnt i skolan och dagen har nästan bara glidigt förbi.
Åkte in till gammelmormor efter skolan och istället för att ta bussen från södra så gick jag, hur mysigt som helst!! Älskar när solen skiner, man blir så pigg och glad. Sen på tåget in såg jag världens sötaste unge som inte var äldre än 7 månader.. Gullunge :)

Ville ju ta kort, var hem en sväng och skulle byta väska och hämta lite grejer och kameran men den glömdes såklart. Så jag har inga bilder från idag. Lite tråkigt men men, det kommer bilder imorgon för då ska jag kolla på gymnastik med Ronja =D


Just nu är jag väldigt sysslolös och jag skulle inte alls tacka nej till lite sällskap, men alla verkar ha något att göra idag förutom jag. Men men, såna dagar måste ju också finnas så man sedan uppskattar de andra dagarna då det händer mycket istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela