Jobbsökande..

Publicerad 2009-04-29 20:54:42 i Bilder,

Åh nu känns det som att jag har sökt jobb hela kvällen. Ända sedan i eftermiddags har jag jobbat för att få ihop tillräckligt bra jobb ansökningar och ett CV. Är faktiskt riktigt nöjd med mitt cv, har dock tagit hjälp av internet för att hitta en bra mall men sen har jag skrivit allt själv med små rättningar av mamma!
Riktigt jobbigt att få ihop något riktigt bra och det är oerhört svårt att skriva bra saker om sig själv och sådär. Men nu är det klart och nu har jag sökt jobb eller lämnat intresseanmälan hos Ica, Willys och Coop. Så vi får väl se, jag skulle väldigt gärna vilja ha något helg- eller kvällsjobb eller i alla fall ett sommarjobb. Vill inte vara helt fattig i sommar.

Nu ska jag läsa lite bloggar och njuta av kvällen. Kanske ska gå och lägga mig extra tidigt om jag inte får för mig att plugga lite grann :)

Ha en underbar kväll!


(Bild tagen när jag och Malin var i Kungsträdgården i fredags.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela