Joggingrunda!

Publicerad 2009-04-23 19:59:12 i Bilder,

Jag har precis varit ute och sprungit, gud så skönt det är. Och idag klarade jag hela biten, det gjorde jag inte i söndags när jag sprang. Så nu är jag lite småstolt. Men det måste man få vara! Sen när man har kommit hem så blir det självklart lite styrka och vighet, hihi. Vill ha kvar mina viga kunskaper, dom kan vara bra att ha säger vi :-)

Nu väntar en dusch, sen ska jag skriva in min naturkunskap på datorn och skicka den till Sandra. Ska försöka få ihop lite etik också, de skulle vara bra. Här är det ingen vila, men idag ska jag försöka komma i säng tidigt. Får se hur jag lyckas med det..


Bjuder på en till egobild bara för att jag var så snygg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela