Kvällspromenad!

Publicerad 2009-04-01 22:15:36 i Allmänt,

Var tvungen att rensa hjärnan och lungorna så jag gick ut och gick i ungefär en timme. Det var riktigt skönt och så med musiken i öronen också!
Sen kom jag hem åt en banan och fixade mig för sängen så dit är jag på väg nu, skönt det ska bli. Imorgon har jag lite sovmorgon och kortkort dag. Undrar vad jag ska göra efter skolan..



Onintressant bild.
Hade ingen kamera ut på promenaden.
Måste bara påpeka att jag tror att mitt självförtroende, eller självkänsla växt.
 Men vissa komplex finns kvar. Men jag tycker om mig själv.
Kan säga att jag är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela