Lillasyster klarade det!

Publicerad 2009-04-17 10:15:42 i Allmänt,

Imorse hade jag en nervös lillasyster vid köksbordet, vi satt och väntade och lyssnade på RixFm tills klockan skulle bli 07:50.. Nervöst. Jag och mamma stog inne på mitt rum och vi båda var nervösa för min lilasyster.
Vi hör hur dem ringer på radion och hur hon svarar, hon var en våning upp. Man kunde höra på hennes röst att hon var riktigt nervös, men sen när hon väl började sjnga blev det superbra, Roger och Titti applåderade och min lillasyster ska vara med i Tittis kör så hon ska vara med på UNICEF galan den 1:a Maj. Tänk att få köra bakom Måns Zelmerlöx! Coolt!

Hoppas dem lägger upp klippet på hemsidan så jag kan lägga ut det här!
Har haft Etik prov för en stund sedan, det gick faktiskt ganska bra. Nu är det bara svenska förhöret som är kvar och några sidor i den underbara Hamlet boken jag ska läsa. Det blev en sen kväll för mig igår, satt och läste Hamlet till kvart över 1.. Sen sov jag gott!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela