Lillasyster på radio!

Publicerad 2009-04-15 21:58:22 i Allmänt,

Min storasyster hade anmält min lillasyster till att delta i UNICEFs humorgala den 1:a maj inne på RixFm's hemsida. Samma dag ringer dom till våran mamma och så vill dem prata med min lillasyster och höra henne sjunga. Så efter några telefonsamtal fram och tillbaka så har dom bestämt att på fredag 07:50 så ska Titti och Roger från RixMorgonZoo ringa upp min lillasyster så ska hon få sjunga live i radio via telefonen.

Hon ska alltså kanske få vara med i en kör som ska köra tillsammans med Måns Zelmerlöw på scenen, hur coolt är inte det ? Nu får man önska henne stort lycka till!

Så glöm inte bort, Fredag 07:50 RixFm 105,5 Stockholm. Lyssna på min kära lillasyster!


http://www.rixfm.se/?underpage=524.88088

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela