Mera mera...

Publicerad 2009-04-28 16:36:07 i Bilder,

Igåår var en vanlig dag i skolan, det var ju roligt. Japp faktiskt, jag och Sandra hade nog den sjukaste dagen i skolan igår på riktigt länge. Roligt roligt..
Och Sandra är en lipsyl-missbrukare typ.. Vi satt ute på en gräsplätt på skolan det var underbart. Måste snart börja med att sätta upp min lugg, har fått lite med färg på ena sidan av pannan än den andra och så kan jag ju inte ha det.






På kvällen tränade jag mina underbara barn, det gick superbra. Vi körde uppbyggnad med dom och 2 stycken tjejer körde jättefina volter. Helt underbart att se som tränare!

Sen ännu senare på kvällen åkte jag in till Ronja och hämtade min tjocktröja som Sandra lånat i lördags. Sedan fick jag hjälpa henne med att söka efter lite resor, hon ska till La France om en vecka så hon behövde lite hjälp med att hitta tåg som går i Frankrike och sådär.

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-04-28 18:33:21

Min halsduk, tack! ;)

Du kan få komma hit med den ngn dag ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela