Mitt Påsklov!

Publicerad 2009-04-14 22:30:33 i Bilder,

Jahapp, har ju sagt att jag skulle uppdatera vad jag gjort andra halvan av lovet så nu får jag ju göra det innan det är dags för sängen!

Onsdag: Jag vaknade upp hos kusinerna, lite sent då jag hade stängt av väckarklockan i sömnen. Ajabaja. Så hade bara 1 timme på mig innan jag skulle gå. Skulle nämligen in till stan och träffa en barndomskompis som jag inte träffat på ett år. Min söta Linnea. Oerhört charmigt när vi har samma namn :)
Vi tog en promenad på stan men det var så himla kallt och blåsigt så vi slank in på medelhavsmuseet, riktigt kulturellt av oss. Det var trevligt, men vi var inte där så länge. Sen tog vi en sväng genom gallerian, sen fikade vi.
Man har himla mycket att prata om när man inte setts på ett år, skärpning! Får hoppas att man inte behöver vänta så länge till nästa gång!

På kvällen sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. Dåligt minne. Så blir det när man inte uppdaterar varje dag.

Torsdag: Då åkte jag in till stan med Malin, vi kollade inte på kläder. Vi åt på Max, det var inte gott tycker jag och dom var snåla med pommes frites. Vi tog en runda i stan, sen gick vi och fixade med Malins tågbiljett då jag skulle vinka av henne för hon skulle åka till en kompis.
Jag åkte hem och åt middag.
Var hemma en stund, tröttnade och bestämde mig för att åka in till Ronja. Jag fick se hennes nya lägenhet för första gången och den var supergullig! Där stannade jag hela kvällen. Det var trevligt, kom hem och slocknade på en gång.


På väg in till Ronja..

Underbaraste Ronja är på underbaraste humöret!

Fredag: Dags att åka till kusinerna igen, min kusin Filip fyllde 10 år. Stort Grattis till honom! Där blev det fika och massa trevligt med släkten. Sen åkte vi och hämtade min lillasyster i stallet som hade ridit, middag hemma hos mig med systrar + pojkvän.
Vi droppade av lillasyster och hennes kompis på tågstationen då dem skulle åka ner till husvagnen, jag storasyster + pojkvän åkte hem till dom kollade på film och sen sov jag där. Trevligt!
Juste kom på att jag och syster var ute med deras lilla katt Mio i koppel.. Hihi de var jätteroligt!


Kusiner spelar twister.



Mio åkte rutschkana.

Försökte klättra men det var halt så han ramlade ner.

Så söt katt!

Han fick försöka klättra lite på trädet.

Lördag: Tidig uppstigning, syster kom och kittlade mig i armhålan så att jag vaknade. Vi skulle ner till husvagnen vi också och äta påsklunch det var trevligt.

Sill, nubbe, kaviar och kall lax är väl vad påskbord består av typ..
Men jag höll mig till köttbullar, prinskorv, ägg och potatis :)

Stugan som äldsta systern och pojkvän skulle sova kvar i över natten.

Mina systrar. Nr 1 och Nr 2

Och så jag..

Åkte därifrån med tåget strax efter fyra tiden då jag skulle hem och vara med Sandra, vi skulle tillbringa kvällen hemma hos Koff coh grilla lite även Timmy var där. Men grillen var möglig så det blev till och steka, men deras kött blev totalt misslyckat och jag och Sandra var inte hungriga så vi stekte aldrig våran korv!
Sen kom det folk och det blev party, en helt otrolig kväll.

Sandra snygging hemma hos mig!

Och snygga jag!

Söndag: Blev en lugn dag, var ganska trött. Blev en tur in till gammelmormor, sen tog jag en promenad genom söder, slussen och bort till gamla stan där jag mötte Ronja och hennes kompis. Jag satt där med dom ett tag sen gick jag och Ronja en promenad ända hem till henne. Det är en bra bit. Hemma hos henne fikade vi och kollade på lite bilder.
Sen blev det ett donken besöl för mig, sen hem, datorn och sen sov jag.

Måndag: Räknade lite matte, diskade, städade lite smått på rummet. Sen var det dags för att träna mina barn. Sista träningen inför tävlingen. Den gick bra!
Sen kom syster och hämatde mig för jag skulle på Påskmiddag hos mormor. Det var gott och trevligt, men jag blev trött sen åkte jag hem och sov.

Japp, upptagen brud har jag varit. Mycket har jag gjort och det har varit ett BRA LOV!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-04-14 22:34:40

Det verkar som att du har haft ett bra lov :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela