Nyfixat hår!

Publicerad 2009-04-23 14:38:50 i Bilder,

Jag är sååå snygg i mitt hår! Var hos Ronja igår min lilla frisör. Även Sandra som kommit hem från Frankrike ett tag nu och Lina var där. Underbart, både jag och Sandra fick våra hår fixade! Supernöjda båda två, men det är för att Ronja är bästa frisören ever!

Jag på salongen med färgning i hårbotten, man är ju såå snygg! Trollet..

Lina och Sandra, överlyckliga för att äntligen få träffa varandra!

Lina och jag var och shoppade innan jag skulle fixa håret, så hon köpte den här klänningen på Stockholms Stadsmission för 50 kr, inte illa. Fin var den också!

Jag köpte nya örhängen för halva priset på Ur&Penn.

Köpte även dom här.

Den här koftan köpte jag för 149 kr på JC, halva priset var det. Riktigt kap!



Så här blev resultatet! Skitläckert.
Och färgen i luggen är lila. Såå sexigt.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela