Plugg, plugg och åter plugg!

Publicerad 2009-04-15 21:01:59 i Bilder,

Japp det är inget annat än att plugga jag gör just nu känns det som.
Jo jag förbereder vissa saker inför tävlingen i helgen också.
Men det är en hel del som ska göras, blev nyss klar med en körkortsteori uppgift, sen är det bara att läsa typ. Måste förbereda den där franska redovisningen också.. Herregud, det kommer gå åt pipvsängen känns det som. Men men..
Ska läsa ut Hamlet också, någon annan som läst den ? "Att vara eller att inte vara - det är frågan" Haha.. en mycket välkänd replik från Hamlet!

Jag har blivit ganska dålig med kameran tycker jag så jag har typ inga bilder. Får lägga upp någon gammal jag kanske inte lagt upp :)


Jag sommaren -07 när jag var på språkresa på Malta.
Vill bli så brun igen! Och få så långt hår!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-16 22:19:52

Oj, man märker att du har förändrats med åren, men du var söt på bilden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela