Solen skiner och jag är glad!

Publicerad 2009-04-24 13:01:45 i Allmänt,

Solen skiner och det är jättesköönt väder ute. Helt underbart!
Snart ska jag möta Malin så ska vi åka in till stan och äta lite glass sen ska hon träffa en annan kompis och jag ska till gammelmormor Margit, det ska bli trevligt! Sedan kanske jag ska träffa Ronja och Sandra tror jag, åhåå de ska bli roligt!
Jag ska fota massor så bilder lär ju komma ikväll, jag ser fram emot den här dagen, än så länge har den ju bara börjat!


Ha en underbar dag i solen, och utnyttja vädret och var ute! Inne kan man vara på kvällarna när det blir lite kyligt ute.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela