Tidsbrist ?

Publicerad 2009-04-12 11:13:48 i Allmänt,

Snacka om att jag inte uppdaterat bloggen bra den här veckan, men jag skyller på tidsbrist. Vill ju utnyttja mitt påsklov till fullo. Har faktiskt varit riktigt dukitg  på att hålla mig borta från datorn. Där sitter jag så mycket annars så någon måtta får det väl vara.

Idag ska jag ut och njuta av solskenet så himla härligt väder det har varit nu. Lovely!
Jag ska in till gammelmormor också och hjälpa henne att handla, städa lite sen skulle vi gå ut på hennes innegård en stund också så hon får komma ut. Inte så kul att sitta inne i lägenheten hela dagarna och hon har ju lite problem med trappor och sådär.

Jag kommer sammanfatta lovet så fort jag har tid!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela