Tisdag 2009-04-28

Publicerad 2009-04-28 16:27:01 i Bilder,

Idag är det tisdag.. Mm.. Har ju inte uppdaterat på 3 dagar. Så det kan gå, har bara inte haft tid till att göra det.

I lördags var jag med Ronja, Sandra, Robin och company igen. Det var hur kul som helst, vi var i Tanto och hängde. Det var underbart men det hade inte skadat om det blåste liite mindre, det blåste nämligen så att man var nära på att blåsa bort om man inte satt lite i lä. Lite senare när solen började försvinna flyttade vi upp på ett berg där det var lä och mycket skönare att sitta. Sen förflyttade jag mig ytterligare till en eld till lite annat folk där en från mitt sällskap spelade gitarr. Helt underbart och så var det stjärnklar himmel! Lovely!

I söndags åkte jag med äldsta systern och hennes pojkvän och kollade på lägenhet i Hammarby Sjöstad. Den var hur fin som helst, har inte hört något om de kan köpa den eller ej. Efter visningen tog vi en promenad utefter vattnet och så köpte vi glass. Och bara njöt av det underbara vädret.





Efter en stund så gick vi bort till en båt som man kan åka på fem minuter direkt över till Söder. Det var en trevlig båtfärd. Vi tig då en promenad där, gick till ett Sibylla och åt lite lunch. Dit kom sedan min andra storasyster och hennes pojkvän för vi skulle hjälpa dom att handla då dem inte har en egen bil.





På kvällen när jag kom hem serverades lasagne till middag det var gott det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela