Tullinge Trupp Cup!

Publicerad 2009-04-19 22:21:35 i Allmänt,

I helgen har det varit Tullinge Trupp Cup och mina stora barn tävlade igår, första gången, det gick väl bra. De är inte världsbäst och vi ville bara att de skulle vara med för erfarenhetens skull. Det älskade det! Placeringen hade ingen betydelse allting gick ungefär som förväntat.
Efter det åkte jag hem och åt lunch/middag och fikade med släkten jag missade ju lillasysters konfirmation men fikat och maten missade jag iaf inte :)
På kvällen hängde jag hemma hos Michelle vi såg på Australia tills vi somnade sen skickade hon hem mig, hehe. Fast vi bor 5 meter ifrån varandra så de är inte såå långt att gå hem!

Idag var jag och kollade på högmässan, konfirmanderna skulle ju vara med där idag också. Så jag fick se lite i alla fall. Träffade mina gamla ledare och prästen jag hade under min konfirmations tid. Det var trevligt.
Eftermiddagen spenderade jag i gympahallen på tävlingen, idag var de dom äldre lagen som tävlade. Det var roligt att se.
När jag kom hem så gick jag ut och sprang. Det var härligt. Sen lite styrka när jag kom hem. Måste börja hårdträna. Orkar snart inte med mig själv längre.

Snart ska jag sova god natt, bilder från helgen kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela