Valborgsmässoafton!

Publicerad 2009-04-30 14:22:18 i Allmänt,

Hej hopp i det fina vädret, idag är det Valborgsmässoafton. Trevligt trevligt. Har inte allt för mycket planer för dagen, ska äta god middag hemma med familjen sedan kanske det blir att umgås med lite kompisar och träffa lite nytt folk. Får se vad som händer, jag är lite öppen för förslag om man säger så!

Idag var det en lugn dag i skolan, vår mattelärare kom till skolan med 39 graders feber och genomförkyld så hon om bara förbi och lämnade lite uppgifter inför nationella provet som vi skulle jobba med. Sedan var det lunch och så hann vi kolla på skolans vårshow. Timmy i min klass är superbäst på att komma på otroligt roliga texter, vilken fantasi man får ha! Sedan var det dag för körkortsteori, och jag klarade 3 av 8 delprov. Det är slutspört i den här kursen nu så får se till att börja plugga lite extra så jag slipper den här kursen nu!

Ha en underbar dag allesammans!


Så här såg "min" brasa ut för två år sedan, var på Hågelby med Malin.. Fint, bilden är suddig då den är tagen med min mobil. Dom två pelarna bakom hjärtat brann sen också. Det var en speciell brasa kan man ju säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela