Varning..

Publicerad 2009-04-21 23:12:42 i Bilder,

...För EXPLOSION, mitt huvud har varit på väg att sprängas sedan jag kom hem idag och det går inte över trots att jag tar huvudvärkstabletter och det är inte migrän.. Eller värken kanske är migränliknande men jag brukar bli dålig när jag har det.. Ajj ajj säger jag bara,

Kan informera om att Rullbandstestet är AVKLARAT! Så jag får alltså göra varma rökdykningar i höst. Det är nice! Här kommer brandkvinnan ;)

Träffade äntligen min älskade Malin idag, det var typ evigheter sedan. Vi snackade massor, jag plockade hennes ögonbryn och så masserade vi varandra. Underbart!

Mor och far firade att dom varit förlovade 25 år idag. Så det blev lite prinsesstårta, det var gott! Mums!

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!! PUSS


Bara för att jag alltid varit så snygg.

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2009-04-22 21:52:19

Grattis! :)... visste väl att det skulle gå bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela