Till hälften ROSA!

Publicerad 2009-08-01 22:56:45 i Bilder,

Som ni kanske märkte i det föregående inlägget så har jag färgat håret rosa, det var det jag köpte när jag var i stan igår. Rosa hårfärg från Saturn Return! Så nuförtiden ser ju ut lite så här!




Har saknat den rosa färgen så himla mycket så nu var det dags igen, för ett tag i alla fall. Ska försöka duscha ur det så jag är så gott som blond på skolfotot sen.. Annars får jag slänga i en blekning för färgen går bort väldigt fort då det bara är toning.
Vad tycks ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela