090711

Publicerad 2009-07-11 15:00:14 i Allmänt,

Idag är det lördag och jag har varit i Skärholmen med Sophia och mor min, det var trevligt. Där införskaffades ett par vardagsskor typ sandaler och en klänning som jag ska ha på bröllopet jag ska på nästa lördag. Superfin var den, det kommer bild sen.

Ikväll ska jag gå på sommarkrysset med Michelle och hennes lillebror, det ska bli trevligt. Hennes lillebror ville så gärna se på EMD hihi, så gullig. Dom ska åka och titta när Markoolio är där också! Sen vet jag inte vad mer jag ska hitta på, ta det lugnt och sitta vid datorn typ.



Den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela