Awake..

Publicerad 2009-07-16 04:24:46 i Allmänt,

Japp jag är fortfarande vaken, fattar inte hur fort tiden går ibland. När jag kom hem från filmen var jag trött och seg, sen när klockan började närma sig småtimmarna började jag och Michelle prata om att jag skulle fixa hennes design på hennes blogg och göra en header åt henne. Så hon skickade lite bilder till mig och jag letade fram bilder på henne som jag hade.. Ja det slutade ju självklart med att jag blev tvungen att göra klart alltihop och fixa och trixa..

Så nu är jag klar för den här gången i alla fall, jag är nöjd med resultatet hoppas Michelle och blir det. Hon ligger ju nämligen redan och sover sedan ca 2 timmar tillbaka.. Jahapp så går det, vände mig om för en stund sedan för att kolla ut. Då ser jag att solen nästan är på väg upp, ljust var det i alla fall. Sist jag tittade ut var det helt mörkt...

Jaja, tråkigt inlägg men jag har i alla fall fixat Michelles design. Kika in om ni vill!

Michelle's blogg



God natt, eller ska man kanske säga God Morgon?! =)

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2009-07-16 10:17:56

DEN ÄR TOPPEN!!!!! TACK!! :D:D:D <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela