Bättre sent än aldrig..

Publicerad 2009-07-02 17:05:18 i Bilder,

Ja det är då inte lätt att hinna blogga när det är såå fiint väder ute. Rätt som det är så kommer regnet och då vill man ju inte ha gått miste om all sol. Nu ska ni iaf få se lite bilder som jag tagit på senaste tiden.
Kommer ett till inlägg efter med lite shopping också!


Michelle och Natta, vi var på väg in till Tanto (i fredags) för pick nick och solning!

Jag och Malin

Vi köpte Jordgubbar i centrum..
Sen doppade vi dom i Marabou mjökchoklad som vi smälte i solen! Mm, Gott!

Michelle älskade det!

Malin också!   (Hon har bikini på sig, inte naken som det ser ut på bilden)

Malin och Jag, alltid lika snygga! Haha!

Nathalie var också med, alltid lika roligt. Alltid lika pratglad!!

Solskyddsfaktor är viktigt, men vi jag brände mig ändå.. Hehe..


Efter Tanto åkte jag och Michelle hem till hennes pappa och åt middag där och lite sååå..
Umgicks med hennes underbara syskon, här sitter vi på stationen och väntar på mitt tåg hem!


Dagen efter, alltså i lördags så väcktes jag tidigt av Ronja. Jag skulle följa med henne och sola och bada på Långholmen trots att jag egentligen kanske skulle stanna i skuggan. Men men =)

Ronja ligger och läser skvallertidning och dricker kaffe!

Och så lilla jag som stekte i solen...


HAHA, när vi var på Långholmen den dagen så kom det fyra tjejer och lade sig bakom oss två. Alla fyra lika smala och dom låg och diksuterade i evigheter om vilken diet som var bäst osv, och satt och sa till varandra att du och du behöver inte banta men jag behöver. Såå patetiskt!! Haha riktigt roligt att lyssna på tycker jag!

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2009-07-03 01:31:33

Hur har jag missat det här? XD... Vem gav dig tillåtelse att lägga upp de där bilderna? -.-" XDXD... jaja, får väl gå för den här gången XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela