Bilder från Smögen resan!

Publicerad 2009-07-15 00:09:43 i Bilder,

Har varit lite off dom senaste dagarna, något att göra hela tiden och när jag inte gjort något har jag bara tagit det lugnt. Har heller inte haft någon ork till att skriva. Men jag måste ju visa lite underbara bilder från Smögen resan jag var på förra veckan!


Vi kom till Smögen och här irrade vi runt och letade efter våran camping.. Vi hittade den till slut men dock inte i Smögen utan pen bit utanför...

Våran stuga och Sandras föräldrar.

Kungshamns hamn.

Vi åkte denna båt från Kungshamn till Smögen, tog ca 10 minuter. En riktigt mysig liten båttur!

Vi gick hem från Smögen och det var en bro högt över vattnet, här står Sandra och kikar på alla maneter som fanns överallt i vattnet..

Här satt jag och Sandra på kvällen och hade det mysigt!

Tisdag och lunchdags i Smögen.

Jag vid lunchen.

Sedan åkte vi hem till campingen för att sola och doppa oss lite grann i vattnet.

På kvällen åt vi (dom) krabba då jag inte är så förtjust i skaldjur smakade jag bara lite varje gång de åt något sådant.

På onsdagen skulle vi till Smögens havsbad men hittade bara massa klippor som vi kättrade runt på och låg och solade på ett tag, när vi sedan åker därifrån åker vi förbi själva badstranden. Den hade vi missat totalt, haha, lite roligt men vi åkte hem för vi var nöjda ändå!

På torsdagen var det världens busväder, så vi tog en dagsutflykt till Lysekil och gick på "Havets Hus". Ett enligt mig fixkmuseum, vet ej om man säger så.. Det var trevligt, gick ganska fort att gå igenom.

Jag och Sandra i fiskformat, haha!! Så snygga fiskar alltså!

I stugan tog vi knasbilder på oss som alltid, här är dock en hufsat normal bild!

Vi gick lös i bilen hem, haha så sjukt roligt!!

Det här var en av de bästa semestrarna jag någonsin varit på, hade inte en tråkig stund det går bara inte när man är med Sandra och hennes familj. Helt otroligt så kul vi har haft, många härliga skratt och mycket YATZY, för det satt vi nämligen och spelade VARJE kväll! Tack för en alldeles underbar vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela