Blixt och åska!

Publicerad 2009-07-03 12:47:58 i Allmänt,

Japp det har varit sånt väder och massor med regnskurar hela morgonen. Inte så trevligt, jag var ensam hemma och både blixten och åskan var väldigt nära så då blev det mer läskigt än mysigt som jag brukar tycka att det är med sådant oväder.
Men nu har till och med solen börjat tittat fram lite då och då så nu är det bra igen.. Man ska ju inte sitta vid varken datorn eller tvn när det är sådant väder då åskan kan slå ut allt då och det ville jag verkligen inte. Hualigen!

Sandra ringde till mig imorse också, ååh såå glaaad hon var!!! Nu får hon köra bil på egen hand så det blir hon som kommer och hämtar mig i en snygging bil på söndag!! GRATTIS ÄLSKLING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela