Dagstur till Kalix!

Publicerad 2009-07-23 00:06:26 i Bilder,

Idag har vi varit i Kalix över dagen, en ännu mindre stad än Piteå. Men väldigt gullig och hemtrevlig om man säger så, de hade inte direkt världens största Galleria eller city. Man går lixom genom stan på max 15 minuter. Ingenting man gör i Stockholm lixom.

Vi var ute på systers pojkväns mormor och morfars landställe Norr om Kalix, där var det hur fint som helst ute på en liten ö typ. De hade egen strand och allting, inget direkt rinnande vatten och ingen el.. Där kan man snacka om att vara på landet!

Jag låg och solade hela dagen vid den lilla söta stranden, gick upp och tog en fika gick tillbaka och vips där somnade och jag vet inte riktigt hur lnge jag låg och sov men det var nog ett bra tag. Men som tur är så har jag i alla fall inte bränt mig. Så det var riktigt skönt!
Till middag där ute blev det Tacos, efter middagen så åkte vi ut med båten i ca 45 minuter kanske det var hur underbart som helst. Vi kom tillbaka till husvagnen här i Pite strax innan 23 ikväll så det har varit en lång men helt underbar dag.

Och jag fick ta med mig systers och deras bärbara dator med trådlöst internet och webcam och allting, så här sitter jag i en husvagn och surfar runt. Ganska bekvämt faktiskt, därför ska jag försöka dela med mig av någon enstaka bild idag också. Det blir nog inte allt för många då den här datorn inte klarar av allt för mycket överbelastning.

Solnedgången vid horisonten


Man är så himla sexig med flytväst


Vågorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela