Förändringar!

Publicerad 2009-07-05 16:08:35 i Allmänt,

Hejsan hoppsan folket, jag har tråkigt som ni kanske märker... Jag har gjort en del förändringar här på bloggen, lite lila, nya header och en större profilbild.. Sitter och funderar om jag ska nöja mig så här. Jag tror faktiskt det!

Sedan så vill Michelle att jag fixar en lika snygg header till henne och fixar hennes design på hennes blogg, så ja det kan jag väl göra får börja med headern. Leta lite bilder och så där!

Men vad tycker ni?
    Själv är jag väldigt nöjd då jag brukar vara ganska kass på såna här saker men nu har jag äntligen börjat lyckas lite själv! Stolt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela