Hemma igen efter Smögen resan!

Publicerad 2009-07-10 22:00:36 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen och jag har bog haft den bästa veckan i mitt liv. Jag och Sandra har alltid så himla roligt ihop och hennes föräldrar är minst lika roligt, nu vet jag vart hon har fått sin humor ifrån. Otroligt vad man kan skratta gott i deras sällskap.
Och skaldjur har jag ätit för typ första gången i mitt liv, kan säga så här.. Det är inte direkt min favoritmat men det var heller inte särskilt äckligt bara konstig smak, konstig konsistens och så där. Men huvudsaken är ju i alla fall att man smakar!

Jag är otroligt trött så bilder kommer typ i helgen och mer uppdateringar, snart är det dags för sängen för mig. Imorgon ska jag på Sommarkrysset med Michelle och hennes lillebror, det ska bli roligt!
Hoppas ni har haft en underbar vecka för det har jag!


Sandra och Jag, på den lilla båten som vi åkte som skulle ta oss från hamnen i Kungshamn till Smögen!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-13 18:00:00

kommer aldrig glömma den underbara veckan haha så jävla mycket sjuka grejer och de va helt underbart. kommer alltid vara värt att minnas. Jag älskar dig Linnéa!!! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela