Hemma på riktigt!

Publicerad 2009-07-28 20:27:10 i Allmänt,

Japp nu är jag hemma på riktigt, hemma i mitt hus, med min säng, egen dusch och jaa underbart! Såå himla skönt, nu ska jag ta mig en lååång dusch sen ska jag nog gå och träffa mina underbara vän Malin om hon inte har något annat för sig. Ska faktiskt ta och ringa henne nu!

Hoppas ni har det bra, här hemma är det solnedgång på gång redan!!! I Pite gick ju inte solen ner förrän elva tiden på kvällen och började gå upp redan runt två tiden på natten. Där är det aldrig mörkt på sommaren men alltid mörkt på vintern. Snacka om kontraster!

Jaja, duschen väntar och jag med. Det ska bli ljuvligt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela