Heta dagen svalkades med glass!

Publicerad 2009-07-02 21:46:00 i Allmänt,

Idag har det varit riktigt hett ute. Men riktigt skönt. Det blev en kort stund med solning på morgonen, sen skulle jag göra mig iordning så jag och Michelle skulle kunna åka till Åhus för att köpa billig glass.
det gjorde vi, köpte två glassar var 5 :- styck kostade dom.
Sedan tog vi bussen halva vägen hem för Michelle skulle hämta ut ett paket åt hennes mormor, sen gick vi hela vägen hem från centrum som inte alls är en lång bit...

Ja sen vet jag inte riktigt vad jag gjort resten av dagen, läst lite Harry Potter, löst lite klurigheter i Dagens Nyheter, ätit middag, slöat och suttit lite vid datorn.. Här ska jag sitta tills klockan 23.00 för då börjar Navy CIS tror jag det är =)

Hoppas ni har haft en skön dag i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela