Höjden av lathet!

Publicerad 2009-07-05 17:10:49 i Allmänt,

Ja herregud, jag blir såå lat när jag är ensam hemma. Det finns ingen ork någonstans förutom att sitta vid datorn och nöja sig med annat roligt. Tråkigast av allt är att laga mat till bara sig själv, ingen höjdare alls och sitta vid matbordet och kolla in i väggen på andra sidan av köket. Nehej du, jag tog mig en promenad ner till centrum och köpte en Bulgur Kyckling - Sallad. Köpte även lite godis till morgondagens långa bilresa.
Så nu har jag suttit och smaskat i mig en god sallad, orkade inte äta upp allt för det är ju hur mycket som helst i en sån där låda..


Skönt att man kan köpa färdiga portioner när man inte orkar laga maten själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela