It's off and hopefully gone forever!

Publicerad 2009-07-28 16:08:16 i Allmänt,

Nu är ortosen av borta för all framtid får jag hoppas på, känns så jäkla skönt idag var sista dagen så nu får det fasiken vara nog att vara stelben. Visserligen får jag inte böja hur mycket som helst än ändå men själva känslan, det är en riktig frihet!! Och ja jag har fått lite smalare ben och ett randigt av solbrännan, såå sexigt!! =)

Just nu befinner jag mig i Strängnäs och vi håller på att få tillbaka husvagnen på sin plats sen ska resten av familjen plocka ihop alla sina saker som jag redan gjort sen bär det av hemååt! Så himla skönt att få komma hem igen jag har längtat, speciellt till min sköna säng!

Det kommer komma upp bilder så småningom från min semester men först av allt vill jag bara komma hem och vara hemma en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela