Lida Countryfestival!

Publicerad 2009-07-02 17:20:41 i Bilder,

På lördag kväll följde jag med Mamma, Lovisa, Sophia och Henrik till Lida Countryfestival. Det har jag nog nämnt men nu kommer lite bilder också =)

Jag provar Lollos cowboy hatt.

Syster Lovisa

Syster Sophia och hennes pojkvän Henrik

Gail Davis från USA

Sophia dansar line-dance..

Jag och Sophia tatuerade oss, jag stjärnan.. Den är redan borta =(
 
Mamma, Sophia o Henrik

Sen kom Lollos pojkvän Valle, han va lite onykter då han varit på svensexa hela dagen.
Han tycker om att kramas =)  ( dom pussas inte )


Det var en riktigt rolig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela