Lyckad kväll!!

Publicerad 2009-07-04 16:34:34 i Allmänt,

Igår så var Jossi, Michelle och Jessica hemma hos mig. Vi spelade sällskapsspel och det var nog det roligaste jag gjort på väädligt länge! Vi spela "Med vilda gester" typ ett sorts charadspel, riktigt roligt det bara måste ni pröva jag rekommenderar det skarpt.
Senare på kvällen spelade vi TP (Trivial Pursuit) ett ganska gammalt sådant så det var riktigt svårt, haha jag kunde nog inte en endaste fråga!

Men som sagt roligt var det och kameran hade jag där men dum som jag är tog jag inga bilder. Men men det får bli en annan gång helt enkelt.
Nu ska jag återgå till min Smögen packning och sen göra mig iordning. Eftersom jag är ensam hemma ska jag åka och äta på McDonken, även för att jag vill ha det rosa Coca-Cola samlarglaset =D

Ha en fortsatt trevlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela