Massage någon ?!

Publicerad 2009-07-30 11:12:48 i Allmänt,

Åh jag har så himla ont i både nacke och rygg efter att ha sovit i husvagnen ett antal nätter nu, det är hemskt och trots min sköna säng så försvinner det inte. Jag skulle verkligen behöva typ lite massage och gärna en sträckbänk eller något för det känns som att min rygg är sne efter att jag har gått med min ortos, så jag skulle verkligen vilja sträcka ut den..
Får ta och anlita någon massör, jag som alltid får vara massör åt alla andra..

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och göra mig iordning sen ska jag vänta på att vi ska åka iväg, idag blir det en hel del åkande för mig men jag får ju samtidigt träffa två underbara vänner som jag inte har träffat på ett bra tag! =D

Vad ska resten av folket hitta på en dag som denna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela