Min söta katt!

Publicerad 2009-07-05 11:40:40 i Allmänt,

Jag har nog världens gulligaste katt, han är så himla sällskapssjuk hela tiden. Han ska alltid vara precis där jag (eller någon annan i familjen) är. Ibland är det jättemysigt men ibland blir det faktiskt ganska irriterande. Det bästa han vet är nog att gå och lägga sig på skolböckerna när man håller på och pluggar, eller tidningen när man läser den...
En annan grejj som jag nyligen har upptäckt är att om han märker ett glas vatten så trycker han ner huvudet där och dricker, men när han inte når vattnet så får man mata honom. Det fick jag börja min morgon med idag!


Vår älskade lilla Oliver ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela