Norrländska skogarna, Piteå!

Publicerad 2009-07-20 20:37:02 i Allmänt,

Ja det är precis vart jag befinner mig nu, så himla underbart här! Har träffat alla kusiner och fastrar och frabröder igen, var ju på fasters bröllop i lördags. Det avar jättefiint och jätte rolig efterfest wohoo!
I slutet av veckan så är det PDOL ( Piteå Dansar Och Ler ) Ska nog gå på det någon dag, eller alla =)

Hoppas ni har det bra vart ni än är någonstans, uppdaterar bara lite snabbt just nu så jag ska kunna umgås med mina kusiner. Lånar deras dator, ska gå och fika nu, mums mums!!

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela