Piteå Dansar Och Ler, Dag 1

Publicerad 2009-07-24 11:34:40 i Allmänt,

Igår var första dagen på PDOL, det var roligt. På dagen var vi ner och kollade på alla stånd och sådant, vi var även där nere och åt lunch jag åt festivalmat. Langos. Det var mycket gott!
På kvällen pratade jag med kusin och vi akutbeställde en tre-dagars biljett så jag skulle kunna gå med henne alla dagar. Fast ikväll ska jag gå med lillasyster som bara får gå en dag.

Igår så såg vi Lorentz & M. Sakarias, Måns Zelmerlöw och Maskinen. De alla var riktigt bra faktiskt och jag måste bara säga det men Måns dansar så j*kla bra!!!


Lorentz & M. Sakarias

Måns Zelmerlöw

Maskinen

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela