Sista dagen i Stockholm!

Publicerad 2009-07-16 22:11:50 i Allmänt,

Ja idag har jag spenderat största delen av dagen med min syster, var med henne till Haninge där hon skulle fixa sina naglar. Det gick bra och dom blev jättefina! Efter det åkte jag hem till mormor och morfar för att äta middag och kolla på inspelningen av "Bakom kulisserna på Harry Potter och Halvblodsprinsen", det var intressant. Hann ju inte se det igår då jag skulle se filmen på bio.

Imorgon bitti klockan 05.00 åker vi hemifrån syster mot Arlanda, då flyger vi upp till Luleå för vi ska till Piteå och träffa våra släktingar och på lördag så är det bröllop. Faster gifter sig, det ska bli roligt att få träffa alla igen då jag inte sett de flesta på 4 år nu. Mamma, pappa och lillasyster är redan där upp de bilade upp med husvagnen och kom upp redan igår. Jag ska åka med dem hem sedan, så jag kommer nog vara borta ett bra tag! Kanske två veckor eller så..

Hoppas ni har det bra, eftersom jag åker iväg kommer jag nog inte kunna uppdatera lika mycket.
Många kramar från mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela