Smögen imorgon!

Publicerad 2009-07-05 13:04:20 i Allmänt,

Imorgon bär det av till Smögen allesammans, vi ska åka mycket tidigt på morgonen eftersom det tar en stund att åka. Sandra som nu för tiden har eget körkort ska komma och hämta mig direkt efter jobbet ikväll så hon är väl här runt nio tiden eller såå. Det ska bli hur roligt som helst!

Sitter och längtar som en toker, och packar och fixar allt det sista. Ska gå och göra mig iordning alldeles strax och ställa upp allting i hallen så allt blir klart. Men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på under hela dagen. Sandra har lixom inte ens börjat jobba än.. Jag kanske borde förbereda någon god middag eller liknande!

Vad ska ni göra idag?


Hit ska vi!







Ååh läängtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela