Snart bär det av...

Publicerad 2009-07-05 20:22:13 i Allmänt,

Hemifrån i alla fall, en bit närmre Smögen. Sandra sitter nu i sin coola bil på väg från jobbet hit hon ska hämta upp mig och min gigantiska packning för 5 dagar som jag nog egentligen skulle klara mig med i säkert en månad!! Haha packar alltid för mycket, men som jag brukar säga "Man måste ha urval, mycket att välja mellan helt enkelt!".

Ååh så jag längtar, som ni kanske förstår kommer jag förmodligen inte sitta vid datorn på hela veckan. Lite grann i kväll hemma hos Sandra kanske men inte mer förrän på fredag eller lördag!
Så ni får nöja er med att kolla igenom lite gamla inlägg kanske =)

Ha en underbar vecka, för det ska jag!
Kram på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela