Sommarkrysset!

Publicerad 2009-07-15 00:21:31 i Bilder,

I lördags var ju jag och Michelle och hennes lillebror på Sommarkrysset på Gröna Lund. Det var trevligt och roligt!
Artister som var där var, något dansband (?), Johan Palm, Moneybrother, Velvet och E.M.D. Alla artisterna var jättebra!


De hade biljett så de kunde åka ett åk, lillebror valde bläckfisken. Den var nog lite för snurrig för dom båda. De hamnade i en väldigt snurrig vagn..

Johan Palm och Tobbe Trollkarl som var Programledare.

Velvet.

Moneybrother.

E.M.D.

Jag och Michelle fick turas om att bära upp lillebror på både axlar och rygg så han skulle se någonting. Han var verkligen duktig att sjunga med till E.M.D som han var där för att titta på!! Så sööt!

Det var en underbar kväll med min underbara bästis!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela