Strängnäs - Arboga

Publicerad 2009-07-30 00:22:49 i Allmänt,

Imorgon, eller det blir kanske idag nu när klockan är över tolv så här på natten. I alla fall, torsdag. Då ska jag åka till Strängnäs för att träffa min Nicole som jag jobbade med förra sommaren, har ju inte träffat henne sedan i mars tror jag! Helt galet så tiden går fort. Efter jag har umgåtts och catchat upp med henne ska jag förmodligen åka till Arboga för att träffa "Cikrkus" - Sandra och där stannar jag förmodligen över natten. Kommer alltså hem på fredag igen!

(Jag kommer till dig på fredag då Michelle, känn dig inte bortglömd för det är du inte!!!)


Ute på stugan i Piteå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela