The Housewife is back on track!

Publicerad 2009-07-01 14:58:43 i Allmänt,

Haha, japp jag är tillbaka som lilla hemmafrun igen! Jag har satt igång en maskin tvätt, jag städar mitt rum jag viker tvätt.. Men indag tänker jag faktiskt inte stryka någonting, jag är redan helt svettig och jättevarm och de kommer bara bli varmare om jag sätter igång strykjärnet. Men jag hade tänkt att plocka ur diskmaskinen strax och ställa in allt det smutsiga, sen ska jag släpa fram dammsugaren och moppa golven här nere. Kanske städa badrummet en snabbis, alltså mest göra rent toaletten och handfatet...

Känner mig sååå duktig!! Och idag SKA jag ladda upp bilder från den senaste tiden som jag verkligen varit riktigt dålig på. Börjar själv bli trött på mina tråkigt inlägg som blir ännu tråkigare utan bilder. Mohaha.

Det var inge roligt väder när jag först blev väckt av telefonen imorse, så jag somnade om och sov väälidiigt länge för att vara mig när det är sommalov. Sov ända till klockan 12, helt galet.. Sen blev det ju en bra stund framför tvn också... Ajabaja..!

Men nu skiner solen emellanåt för det är lite molnigt hos mig här idag men det är fortfarande rktigt varmt som sagt!
Hoppas ni har en bra dag, det har jag =)

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela