Att fylla en pool..

Publicerad 2009-05-29 21:50:22 i Allmänt,

.. Det tar riktigt låång tid. Jag vet inte hur länge vi har hållt på at fylla den här poolen men snart två en och en halv timme i alla fall. Visserligen rymmer den en hel del det är inte direkt en liten pool. Har fått låna den av Michelle, ska ju ha avslutning med mina och Sara's barn här imorgon. Det ska bli supertrevligt, ska möta henne vid Willys imorgon så ska vi handla massa smått och gott :-)


Så här ser poolen ut, alltså inte ens halvfull..
Det var inte världens fart på vårat vatten heller så de kan ju vara en av orsakerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela