Besök hos syster

Publicerad 2009-05-19 22:23:26 i Bilder,

Efter skolan idag åkite jag direkt hem till syster stor, åkte med hennes pojkvän hem till deras lägenhet. Skulle dit och plugga lite för jag orkade inte åka hem eftersom jag skulle på lillasysters konsert senare på kvällen precis där dom bor ungefär...
När man kom in dit låg det resväskor i hallen och det var lite rörigt, men de gjorde inget för mig de kom ju hem imorse. Startade upp datorn kokade te medan H drack kaffe.. Jag fick även en present som dom köpt med sig från Cypern, en superfiin plånbok. Det var verkligen behövligt, även om de bara köpt den av en slump det var inte så att jag önskat mig den..


Såå himla fin och färgerna passar mi perfekt, blev verkligen glad! Tack S och H!

Så här såg min gamla plånbok ut som jag använt sedan jag fyllde 8 år, alltså då jag gick i tvåan.. Så den har varit använd i snart 10 år. Inte illa!


Tog kort på utsikten från deras vardagsrumsfönster. Så underbart när solen skiner in!

Blommor

Den här bjuder jag på!


Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela