En artist i släkten ?!

Publicerad 2009-05-04 23:50:01 i Bilder,

1:a Maj och det var dagen då det var dags för lillasyster att vara med i UNICEF's Humorgala. Satt och diskuterade med moster härom kvällen att det är en lite lustig blandning att visa hur svårt människor har det i vissa u-länder och så kombinerar man det med humor ? Kunde dem inte komma på något bättre, egentligen.. För på galan var det faktiskt så att ena stunden satt man nästan och grät och andra stunden satt man och apgarvade. Vad tycker ni om det upplägget?


Lillasyster med en glass i högsta hugg och henne Artist passer-kort.

Japp, lilla artisten själv. Hon hade pratat med alla möjliga artister som Måns Zelmerlöw, Shirley Clamp, Mark Levengood.. osv.. Nice, fast efter galan så var det en hel del kändisar som gick förbi mig. Sånt tycker jag är coolt eftersom jag är en liten förortsunge.. De som gick väldigt nära mig var Tony Irving, Kish


Jag satt ju på helt fel sida för att få ett bra foto på lillayster, men hon står längst bort till vänster bakom tjejen med lila linna och vit kjol. Sen ser man Måns i mitten med sina grå kostym. Stilig.
Det var riktigt kul att vara på den här galan men jag gäspade ett antal gånger av trötthet, speciellt sedan på vägen hem. Jag hade ju inte sovit så mycket dagen innan direkt...


Jag lägger upp videon på låten igen för er som inte sett den än!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-05 16:21:46

Är du säker på att detvar tony, var det inte bara robert gustavsson som hade klätt ut sig ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela