En grillkväll med Sandra!

Publicerad 2009-05-24 23:44:01 i Bilder,

Igår var en helt underbar kväll. Den spenderades med Sandra.
På förmiddagen och nästan hela dagen såg det ganska mörkt ut och verkade inte vara den bäst grilldagen, men på eftermiddagen sedan så sprack himlen upp och det blev strålande sol. Helt underbart!
Ni ska få sen underbara bilder, hihi..

Jag som precis anlänt till Sandra, kameran framme på en gång!!

Sandra hade varit superduktig och gjort klyftpotatisar, tänk att den damen faktiskt kan laga mat!
Superduktig är hon!

Vi grillade en hel Entrecote bit, och det blev gudomligt gott. Mums!!

Kan vara bra att ha tändstickor när man ska grilla :-)

Och även tändvätska ;-)

Chips och dip hade vi lite som både för - och efterrätt. Det är gott!

Den supergoda salladen som Sandra fixat, jag bidrog med fetaosten. Stolt!

Min mat, halvvägs genom måltiden. Vi njööt som bara den, det var supergott.
Vi grillade även lite fetaost i folie, det var riktigt gott faktiskt. Det måste jag göra fler gånger!

Jag, lite finurlig som alltid tar en massa egobilder. Men det tycker vi om!

Sandra tyckte det var gott med chips och dip, hon ville äta allt på en gång!

Det händer en olycka när jag öppnade kylen, allt flög ut typ. Så en stor burk med äppelmos krossades mot golvet så det blev glassplitter i hela köket och då var vi tvungna att dra fram dammsugaren för att få bort allting..

Sandra är också ganska duktig på att ta fina egobilder.

Vi tog en liten tur till McDonalds där på kvällskvisten innan dom stängde, vi köpte en varsin glass med chokladtopping och jag fick inte betala min egen glass bara för att jag inte hade några kontanter. Tack Sandra för glassen :-)
(Måste bara tillägga att jag ser ut som en blekfis bredvis Sandra som är så himla brun)

Plexus, Sandras underbara katt, får avsluta. Sandra hade gått och lagt sig lite innan mig.. Hehe, hon tyckte jag var lite knäpp som frågade om det var okej att jag drog ner persiennerna innan jag gick och lade mig. Men men, sån är jag. Bättre att fråga först så ingen blir arg..

Tack för en helt wunderful kväll med dig Sandra! Vi måste göra om det någon gång i sommar igen!
God Natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela